handdator

Visa fullständig version : Tja, Golf IV V5 01:A frågor :)



nezehran
2013-02-14, 12:08
Hejsan, Jag har precis köpt en Golf IV v5 jubileums modellen och nu har jag lite frågor som jag tänkte fråga er som någon här kanske kan besvara :)

Jag hade tänkt byta inredning i bilen till komplett golf IV R32 inredning, Det jag då undrar går det?
vad passar utan att jag behöver bygga om något?
jag hade tänkt börja med att montera r32 stolar och mattor och sedan fortsätta vidare där ifrån, Men jag har ingen lust att behöva hålla på att bygga om stolsfästen med mera så passar stolarna rakt av eller måste man ändra något?

mvh

Henrik Andersson

GTI-sn3j
2013-02-14, 15:59
Hejsan, Jag har precis köpt en Golf IV v5 jubileums modellen och nu har jag lite frågor som jag tänkte fråga er som någon här kanske kan besvara :)

Jag hade tänkt byta inredning i bilen till komplett golf IV R32 inredning, Det jag då undrar går det?
vad passar utan att jag behöver bygga om något?
jag hade tänkt börja med att montera r32 stolar och mattor och sedan fortsätta vidare där ifrån, Men jag har ingen lust att behöva hålla på att bygga om stolsfästen med mera så passar stolarna rakt av eller måste man ändra något?

mvh

Henrik Andersson

Passer direkt
Men bliver en kämpa kostnad , har gjort det själv ;)

nezehran
2013-02-14, 17:03
Passer direkt
Men bliver en kämpa kostnad , har gjort det själv ;)

hur mycket kostade det för dig ungefär?

MiWi
2013-02-14, 17:23
hur mycket kostade det för dig ungefär?

Det beror på hur billigt/dyrt du lyckas finna en inredning. Värdet ligger högt.

nezehran
2013-02-15, 09:23
Det beror på hur billigt/dyrt du lyckas finna en inredning. Värdet ligger högt.

Jo har märkt det, Men har hittat en sida från US där man kan beställa allting nytt förutom stolar :) Och jag räknar på att lägga runt 20000 på all inredning utan stolar nytt, Och sedan så kan jag få tag på stolar från en polare som jobbar på möller och han kunde köpa ut nya stolar för 60% av priset :)

MiWi
2013-02-15, 09:30
Jag skulle istället rekommendera dig att skaffa inredningen på Ebay. Inte minst för din ekonomiska del. :)

nezehran
2013-02-15, 09:39
sant sant, Men jag är osäker på hur skicket är då, om man lägger flera tusen på en inredning från Ebay och så när det kommer fram så är det trasigt eller fattas grejer, Gjort det misstaget förut när jag beställde 960 inredning till min 940. blev bara dyrare i längden :(

GTI-sn3j
2013-02-15, 18:46
hur mycket kostade det för dig ungefär?

stolar och sidor kostede 15000,- + pedalar och väkselspak och sånt 3-5000

stolarne var begagnet men i bra skick

nezehran
2013-02-18, 09:02
Om man skulle köpa prylarna över Ebay, Måste man använda sig utav Paypal för att betala då eller hur funkar det? någon som vet? :)