handdator

Visa fullständig version : Söndag 30 September Bromölla !



Lilla_Vargen
2012-09-20, 07:43
Hejsan allihopa !!

Vi har snackat länge om en träff igen i södra delarna av landet.
Blev bra uppslutning när vi träffades vid kopparhatten i våras.

En träff innan höstmörkret tar över skulle ju sitta fint och nu kör vi igen vid BELLAS (Skåneporten) i Bromölla
Vi siktar på kl 13-15 med massa fina bilar, trevligt snack och en avslutande liten KulTur.

Möjligheterna till att rigga en liten "RS-bana" kommer finnas om nu intresset är tillräckligt stort.

samuel2
2012-09-20, 21:46
Låter kul! Jag är på om vädret blir skapligt. Hade vart kul med RS-bana. Vart finns plats till det (privat område)?

(Kan någon i styrelsen ordna med mitt medlemskap eller hur går jag tillväga för att bli bjuden på medlemskap ett år?)

J.L
2012-09-20, 22:13
(Kan någon i styrelsen ordna med mitt medlemskap eller hur går jag tillväga för att bli bjuden på medlemskap ett år?)

Dra iväg ett mail till oss vw@gtiklubben.nu, så tar vi resten där.
Mvh

canterbury
2012-09-24, 20:18
synd det är så tidigt, jobbar till fyra den dan i kristianstad, hade gärna tatt r36an och mött upp :(

CarbonLoader
2012-09-25, 08:23
Jag som ny vw ägare kikar nog förbi Bellas. Behövs material till RS-bana så hojta, vi brukar arrangera många konbanor & dylikt i Carkings.

BluedogR
2012-09-27, 17:23
Ser ut som ett väldigt svagt intresse för träff på höstkanten,är i valet om man ska ställa av bilen eller man ska ta sig till träffen

samuel2
2012-09-27, 22:03
Det hade ju varit bra om alla som tänkt delta skriver en kommentar här.

Ska bli fint väder på söndag så tycker intresset borde vara på topp.

Bert
2012-09-28, 20:10
Jag tar med mig tidtagaren
Mvh Bert

canterbury
2012-09-28, 20:59
kommer gärna men som sagt träffen e väl över vid fem när man slutar=?

CarbonLoader
2012-09-29, 00:53
Jag kommer och tar med mig två VW kompisar. Hoppas på RS-bana :)

Lilla_Vargen
2012-09-30, 19:07
Får först tacka alla som kom !
Blev lite som ett generalrepetition inför vad som kan komma skall i vår.

Hann inte påannonsera på alla djungeltrummor men det får vi se till att göra nästa gång ;)

RS-banan blev defenitivt lyckad med en snabbaste tid på 25.80 ? Av självklare Jocke Assarsson !
Nästa gång utlovas mer motstånd och banan var både längre och snabbare än den som brukar vara på BR :)

Våren kommer snart och då tar vi en revansch på Bellas med mer glatt folk och fina bilar !