handdator

Visa fullständig version : Billiga bildelar danmark



gti8v
2007-08-03, 10:59
Till alla som bor i skåne.

http://www.krogslund.dk/

Finns en del prisvärda delar hos danskarna glöm inte räkna om till svenska kronor.

Manny
2007-08-03, 11:19
bromskiva biltema: 139:-
bromskiva krogslund: 103,57:
till mk1

Verkar lurt, hur kan dom va billigare än trimtema...

jocke.w
2007-08-03, 11:43
bromskiva biltema: 139:-
bromskiva krogslund: 103,57:
till mk1

Verkar lurt, hur kan dom va billigare än trimtema...

Har du räknat om valutan då???

Du får bara 80ddk för en hundring skr

Roffe
2007-08-03, 12:25
här är en bra sida för att räkna ut skillnaden mellan olika valutor håll till godo =)
http://www.valuta.se/

Manny
2007-08-03, 12:25
forex.se!!!!

Ronny
2007-08-06, 13:59
Jag kör själv över sundet ung fyra gånger i veckan.. ibland oftare,

vad tror // vet ni om kvaliten på dessa delar, står dom sig emot feltema, och mekonomen

jag ser att allt är faktiskt billigare än i sverige, nyadack.se tar ca 300 mer för skärmar tillexempel..

ska se vad ett 5 bults kitt till min bil skulle kosta .. återkommer i en egen tråd så småningom.. =)

Lillen
2007-08-06, 15:02
jag ser att allt är faktiskt billigare än i sverige, nyadack.se tar ca 300 mer för skärmar tillexempel..

Inte konstigt då det OFTA är Klokkerholm som tillverkar.
Dessa delar är ju från en av europas största tillverkare av plåtdelar!
Lagerförs ofta åxå av NOR/as (nordjysk reservdelslager).
Dessa delar ÄR samma som t.ex nyadäck och andra butiker har.

Ronny
2007-08-06, 20:58
Inte konstigt då det OFTA är Klokkerholm som tillverkar.
Dessa delar är ju från en av europas största tillverkare av plåtdelar!
Lagerförs ofta åxå av NOR/as (nordjysk reservdelslager).
Dessa delar ÄR samma som t.ex nyadäck och andra butiker har.

åhå.. men då finns det ingen anledning att köpa ifrån nyadack ifortsättningen.. finns det någon tysk sida som säljer till snålpriser?

(¨.)(**,)(€€,)

för er andra.. läs gärna min nya tråd ang. konvertera 4/100 till 5/100 bultmönster på mk3 & mk2

GTIEXTREME
2007-08-06, 23:27
Jag kör själv över sundet ung fyra gånger i veckan.. ibland oftare,

vad tror // vet ni om kvaliten på dessa delar, står dom sig emot feltema, och mekonomen

jag ser att allt är faktiskt billigare än i sverige, nyadack.se tar ca 300 mer för skärmar tillexempel..

ska se vad ett 5 bults kitt till min bil skulle kosta .. återkommer i en egen tråd
så småningom.. =)

nu har jag kollat in den danska sidan och nu har jag en fråga till någon som vet.. om man tar efterkrav då ska man betala när man hämtar ut d eller???
skriv en liten förklaring kan förstå lite men inte mycket

tophat
2007-08-07, 00:30
Sen finns www.thansen.dk också. En komination av Biltema, Danmobil (den där klister och dekal-sajten) och MC/Moped.

Köpte grejer där till en hrmmppff... mopperenovering, var av god kvalite och finish. Beställde på postförskott och avgiften för det och frakt var faktiskt billigt, tror frakten var gratis till och med för ordern var tillräckligt stor. Hade grejerna hemma på 3 dagar och en pryl som saknades kom i ett brev på posten inom två dagar efter jag mailat dem angående det.

Lillen
2007-08-07, 12:28
Här är adressen till bildelslagret iaf: http://www.nor-as.dk/
De säljer Klokkerholm mm samt även andra delar.