handdator

Visa fullständig version : Körkort och småpengar [Passat 1.8T - 04]



Silverbacks
2011-12-15, 22:42
Det är vad jag blivit av med... när lilldottern fått vara ostörd i bilen (Passat -04) en tid...

Jag tror att de mesta ligger framför/under askkoppen...
Bände lite men såg inte direkt hur man ska få loss den, kollade även Haynes men inget hittade jag.

Någon som vet hur man bär sig åt för att demontera askkoppen (främre) på en Passat -04?

Tacksam för tips!

Henrik.M
2011-12-17, 00:24
Det är vad jag blivit av med... när lilldottern fått vara ostörd i bilen (Passat -04) en tid...

Jag tror att de mesta ligger framför/under askkoppen...
Bände lite men såg inte direkt hur man ska få loss den, kollade även Haynes men inget hittade jag.

Någon som vet hur man bär sig åt för att demontera askkoppen (främre) på en Passat -04?

Tacksam för tips!

Eftersom att jag mindes fel tidigare , redigerar jag nu till att konsollen måste rivas ur för att demontera askkoppen korrekt.
Ett annat knep för att komma åt att se bakom askkopp.

Har du dubbeldin stereo : Lossa climapanelen , sitter med 4st torx skruvar bakom dekorlisten.
Har du enkeldin : Lossa stereo samt facket under stereon , facket sitter skruvat med om jag inte minns fel 4 skruvar eller var det 2?
Lite pinsamt att mitt minne sviker trots att jag äger en passat själv. :)

Skickat från min Äppel Padda.

Silverbacks
2012-05-14, 23:44
Här fanns lite bilder:http://www.passatworld.com/forums/68-b5-garage/213274-how-remove-b5-5-center-console.html