handdator

Visa fullständig version : Vart dra igenom kabel till kupéuttag på Polo 6R?



Amazonas
2011-09-08, 20:28
Finns det något bra ställe i torpeden på nya Polon där man kan dra igenom en kabel till kupéuttaget? På min gamla -02 fick man borra ett hål, men det vill jag helst undvika i nya bilen... Känns inge bra att sätta borren i en bil som rullat 20 mil :) Tips mottages tacksamt!

Wolverine
2011-09-09, 11:47
Tyvärr är det nog så och det är ungefär samma ställe som på gamla Polon.
Jag skickar dig en pdf.

Sam
2011-09-12, 21:38
ja till vänster bakom plasten som sitter under torkarbladen, där sitter det en till plast bakom den sitter det en plugg i torpedväggen, tryck in den och dra in kabeln där igenom

väl inne i bilen plockar du ner handsfack och jag har för mig komfortstyrdonet för att kunna se kabeln, du behöver inte koppla ur styrdonet bara bort med två 10an muttrar

A_Aronsson
2011-10-05, 11:42
Jag har köpt motorvärmare och kablage till kupevärmare till min Polo 08 och Octavian 05.

Undrar också efter smidiga ställen att dra kablarna. Verkar ju dock som om det blir att borra på Polon i alla fall.

Är också intresserad av PDF'en.

/Andreas

c_karhu§
2012-10-12, 18:14
Hej!
Jag håller också på montera motor/kupevärmare i en Polo 2008. Var det nån som hade en bra idé om vart kablaget till kupevärmaren skulle dras? hopplöst trångt på dom här bilarna! :P Den pdf.en ni skriver om, kan den hjälpa mig? Isf är jag intresserad!

MVH
//Christian