handdator

Visa fullständig version : Hur ser det ut bakom sidolister?? Lupo -03 Snabbt svar uppskattas!



Pingi
2011-08-10, 18:34
Har en Lupo -03 som jag vill ta bort sidolisterna på. Sitter dom Bara med dubbelhäftande tejp?
inga hål eller nånting bakom? måste veta rätt så snart så snabbt svar uppskattas!:)

Nån som vet nåt bra sätt att få bort dom? Är det fiskalina och "såga" med som gäller?

tack!

Pingi
2011-08-10, 22:29
Ingen som vet om det är helt slätt bakom verkligen?

Henrik.M
2011-08-11, 01:28
Listen sitter med dubbelhäftande tejp och har styrpinnar som centreras mot hål i dörren.

Med reservation för att jag minns fel , men det brukar vara så.

Pingi
2011-08-11, 13:11
Listen sitter med dubbelhäftande tejp och har styrpinnar som centreras mot hål i dörren.

Med reservation för att jag minns fel , men det brukar vara så.

Är du helt säker? Jag har hört att det är slätt av nån och hål av nån annan.
Måste väl finnas nån som vet om det är slätt? Vissa som tagit bort säger att det varit slätt.
Är alla Lupo likadana?
Ingen som verkligen vet?

sgt_nelson
2011-08-11, 13:18
Ser ut att vara slätt där bakom men ingen garanti.

Pingi
2011-08-11, 13:32
Ser ut att vara slätt där bakom men ingen garanti.

Skulle ju vilja ha en garanti när alla säger olika :)
Ser ut som nån hake om man drar ut listen lite. Kan den sitta i tejpen bara? Eller sitter den i dörren?

monti garbi
2011-08-11, 13:36
Jag skulle ringt VAG reservdelar och bett dom kolla ETKA - då får du snabbast svar.

sgt_nelson
2011-08-11, 15:54
Jag skulle ringt VAG reservdelar och bett dom kolla ETKA - då får du snabbast svar.

Där jag kollat... bilderna där talar inte alltid sanning tyvärr



Ta bort dörrklädseln o kolla i dörren?

monti garbi
2011-08-11, 19:46
Då ber man dom gå och kolla en list optiskt så får man fortfarande snabbast besked.

Henrik.M
2011-08-11, 20:16
Då ber man dom gå och kolla en list optiskt så får man fortfarande snabbast besked.

Väldigt svårt att tro att någon ÅF ligger på lager med en list.

monti garbi
2011-08-11, 22:13
Väldigt svårt att tro att någon ÅF ligger på lager med en list.

Har hittat betydligt mer udda saker på olika VAG-anläggningar.

Och vad kostar ett samtal liksom ?

T-mek
2011-08-12, 07:32
Första resultatet på google: http://forums.clublupo.co.uk/index.php?showtopic=77413
Verkar inte vara några hål där.

Annars kan man ju prova själv, så vet man sen. Det värsta som kan hända är ju att man får sätta tillbaka listen.....

Pingi
2011-08-12, 20:53
Första resultatet på google: http://forums.clublupo.co.uk/index.php?showtopic=77413
Verkar inte vara några hål där.

Annars kan man ju prova själv, så vet man sen. Det värsta som kan hända är ju att man får sätta tillbaka listen.....

Känns ju ganska onödigt att prova själv om nån vet att det är hål bakom. Och på länken har han ju en Lupo bara av okänd årsmodell.
Vet redan att visa är släta men en verkstad sa till mig att det var olika beroende på årsmodell av lupo.

Och svara inte så jävla drygt för då behöver du inte svara alls. Och tveksamt att det va första resultatet på google då jag sökt och skrivit i forum som
en jävla idiot.

Henrik.M
2011-08-12, 22:53
Och svara inte så jävla drygt för då behöver du inte svara alls. Och tveksamt att det va första resultatet på google då jag sökt och skrivit i forum som
en jävla idiot.

Du har fått flera olika förslag till hur du antingen själv enklast tar reda på om det är hål eller ej , du har fått förslag på hur du söker svar, men inget verkar ok.
Antingen tar du och ändrar ton eller så tar du och ändrar forum för dina frågor.
Så enkelt är det.

mattiask
2011-08-13, 14:55
Det sitter inga hål på -00:orna iaf. Bara dubbelhäftande som är en pain att få bort :)
http://www1.garaget.org/archive/19/18437/205664/205664-2428891.jpg

Pingi
2011-08-14, 00:02
Du har fått flera olika förslag till hur du antingen själv enklast tar reda på om det är hål eller ej , du har fått förslag på hur du söker svar, men inget verkar ok.
Antingen tar du och ändrar ton eller så tar du och ändrar forum för dina frågor.
Så enkelt är det.

Va fan yrar du om? Har inte fått ett enda vettigt svar. Ena killen skriver att det är styrpinnar och hål bakom. Den andra att han TROR det är slätt och den tredje att jag ska ta bort och kolla. Då hade jag ju inte behövt fråga.
Och vem är du? Skriver nån nåt skitdrygt skriver väl jag likadant? Du behöver ju absolut inte bry dig. Man får väl ha vilken ton man vill.
Skaff dig nåt annat o göra än o bry dig om vad jag skriver.

För er andra som undrar så är det SLÄTT bakom listerna på en 03a oxå.

Pingi
2011-08-14, 00:04
Det sitter inga hål på -00:orna iaf. Bara dubbelhäftande som är en pain att få bort :)
http://www1.garaget.org/archive/19/18437/205664/205664-2428891.jpg

samma på 03:orna:) Men tejpen var inte nådig o få bort! :)
Grymt läcker Lupo om den på bilden är din! ;)

Kan oxå meddela att Sonax flytande hårdvax suger b**** mot dubbelhäftande. Löser inte upp ett skit som vissa skrivit i andra Bra forum.

Henrik.M
2011-08-14, 00:23
Och vem är du? Skriver nån nåt skitdrygt skriver väl jag likadant? Du behöver ju absolut inte bry dig. Man får väl ha vilken ton man vill.

Brukar inte behöva skriva det här men eftersom du inte tar åt dig skriver jag det nu.

1 : Läs under mitt användarnamn.

2 : Ändra ton.

3 : Nästa gång får du inte en varning & då är du ute härifrån vare sig du vill eller inte

Du får även dessa punker över PM.

Tråd avhandlad och låst!