handdator

Visa fullständig version : Golf GTi 16v -88 framskärm?



Biffen
2011-06-28, 15:01
Känner att det är dags att dra sig i kragen och införskaffa en ny, finns denna på mekonomen?

http://forumbilder.se/images/0b8201130019Pb05e.jpg (http://forumbilder.se)

Janne.M
2011-06-28, 16:22
Var och hörde i veckan, de har en typ av skärm som säkert är universal och passar bilar med både stora och små kofångare (sökte iofs på mitt regnummer så kan finnas fler varianter. Dock ska de ha typ 1050kr för den och jag hittar andra piratskärmar för runt 500 - 600kr utan rabatt, så jag köper nog inte från mekonomen.

För du menar väl inte plast skärmbreddaren? Den vanliga har dom, dock är jag skeptisk till om de har G60 varianten

Biffen
2011-06-28, 17:07
Var och hörde i veckan, de har en typ av skärm som säkert är universal och passar bilar med både stora och små kofångare (sökte iofs på mitt regnummer så kan finnas fler varianter. Dock ska de ha typ 1050kr för den och jag hittar andra piratskärmar för runt 500 - 600kr utan rabatt, så jag köper nog inte från mekonomen.

För du menar väl inte plast skärmbreddaren? Den vanliga har dom, dock är jag skeptisk till om de har G60 varianten

Menar skärmbreddaren, kanske inte var så tydlig. Den trasiga på bilden :)

MiWi
2011-06-28, 18:20
www.klokkerholm.com är återförsäljaren Mekonomen och Meca har. Du kan kolla deras produktsortiment direkt.

Köp inte från Mekonomen, de saltar summan rejält jämfört med vad det egentligen ska kosta.

Finns ingen GTI-variant, enbart standardbreddarna.

Biffen
2011-06-28, 18:39
www.klokkerholm.com är återförsäljaren Mekonomen och Meca har. Du kan kolla deras produktsortiment direkt.

Köp inte från Mekonomen, de saltar summan rejält jämfört med vad det egentligen ska kosta.

Finns ingen GTI-variant, enbart standardbreddarna.

Fick ett trevligt sms från mekonomen idag, att det var 20-25% rabatt, så tänkte att jag likaväl kunde handla en.. Men ringde dom förut, dom har inte på lager. Får väl pilla med något annat under mina lediga dagar istället..