handdator

Visa fullständig version : Avgassystem R32 -08



Masen
2011-06-27, 11:43
Är liten sugen på att köpa nytt avgas system men vet inte vilken tillverkare man ska välja.
Har väl mest funderat på miltek men är det någon annan som har erfarenhet utav någon annan tillverkare?
Jag har en r32 -08a.

r0sen
2011-06-27, 16:55
Lånar tråden lite... :-) Någon som har koll på något bra sportavgassystem till en GTI -11?

Cullberg
2011-06-27, 17:51
Milltek eller Akrapovic är två vassa (dyrare) alternativ. Men bra kvalité.

Chesmal
2011-06-27, 19:30
Var i samma sits för ett antal veckorsedan, men valde Milltek non rez till min R32 , pris och shysst service från Jimmy samt ljudet var nice

Några andra jag tittade på som säkert är riktigt bra är
- Supersprint
- MagnaFlow
- Neuspeed
- Ferrita
- Remus
- Longlife
- Capristo
- Kreissieg
- Blueflame

Hade dock valt Kreissieg om det inte våre för det sjukt höga priset
Youtube är din bästa kompis i det här läget :)

Masen
2011-06-27, 19:56
Det lutar åt Miltek faktiskt. Tänkte ta en repa till Stertman, det var där du köpte ditt?
Ringde Ferrita idag och det skulle kosta 9-10 tusen från kat och bakåt.

Särås
2011-06-28, 02:50
Var i samma sits för ett antal veckorsedan, men valde Milltek non rez till min R32 , pris och shysst service från Jimmy samt ljudet var nice

Några andra jag tittade på som säkert är riktigt bra är
- Supersprint
- MagnaFlow
- Neuspeed
- Ferrita
- Remus
- Longlife
- Capristo
- Kreissieg
- Blueflame

Hade dock valt Kreissieg om det inte våre för det sjukt höga priset
Youtube är din bästa kompis i det här läget :)

Tack, kul att Du gillar vår service!
Till R32 är det nog Milltek som gör det trevligaste systemet enligt mig, dock är jag rätt färgad då jag säljer deras produkter men ett Non-Resonated system till en R32 från Milltek kan aldrig bli fel enligt mig!

Och nog är det Youtube som är den enda hjälp man har när man letar avgassystem till sina bilar! :)
mvh Jimmy Särås

Särås
2011-06-28, 02:52
Det lutar åt Miltek faktiskt. Tänkte ta en repa till Stertman, det var där du köpte ditt?
Ringde Ferrita idag och det skulle kosta 9-10 tusen från kat och bakåt.

Du är varmt välkommen att höra av Dig till oss, just nu ligger första leveranserna från Milltek i mitten av Juli (18-22 Juli) på ett Non-Resonated R32 system.
Är Du medlem i Gti-Klubben får Du lite % från oss, se erbjudande för klubbens medlemmar här på sidan.
mvh Jimmy Särås