handdator

Visa fullständig version : TPC Ring Knutstorp 2011-07-17



ChristofferZetterman
2011-06-21, 20:51
Turbo Performance Club bjuder in till körning på denna banan söndagen 17juli

Körningen sker mellan 09.00-16.00 och det blir +30 samt sol som vanligt

Alla bilar är välkomna även tävlingsbilar samt bilar med slicks
Det är tillåtet med passagerare villkor och regler för träffen se http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?f=2&t=197609
Observera att det är 95db som gäller oavsätt bil! Mätning kommer utföras under dagen !!! Får ni svartflagg för att bilen låter för mycket så har ni en chans på er att åtgärda felet

Förarmöte kl 8.40 så kom i tid och se till att få bilen besiktigad av TPC personal på plats innan HELST.

Träffen är öppen för alla .

SMA försäkring är obligatorisk , engångs kan ni lösa på plats och kostar 150:-. SBF gäller ej.

Vi kommer dela upp bilarna i 3 pass, erfarna banrävar , lagom passet , och nybörjare , senare på dagen när det börjar bli mindre bilar så kommer vi köra ihop erfarna med lagom passet , på slutet av dagen så brukar det bli open pitlane då det är lite bilar kvar .

Restaurangen kommer ha öppet från kl 07.30 tills vi slutar köra . Ni har möjlighet att köpa mackor samt lunch , drick , kaffe .

Det är förbetalning som gäller , 600:- för medlemmar och 850:- för icke medlem i TPC.
Skicka pengarna till PG: 156 68 11-4 och märk inbetalningen med namn och bilnr och skriv "Knutstorp 17/7" så vi vet vilken träff det gäller .
Rödmarkerade namn = betald
Skriv era namn i listan på http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?f=2&t=249033 .

Observera att förbetalning ger förtur i listan !!!!

Eventuella frågor besvaras i tråden eller så ringer ni Maciej på 0705 655069.

Vi kommer ta in ca 80 bilar så att det inte blir för många .

J.L
2011-06-22, 01:44
Riktigt skoj!!
Var längesen jag körde Knutstorp, riktigt rolig bana,
skall funderas på detta, muta frugan med något kanske!

Lillen
2011-06-22, 13:17
Jag har aldrig åkt på knutan!
Och dessutom samma helg som Gelleråsen.

Njaa de får blir det som ligger närmast!

Manny
2011-06-22, 13:29
Tyvärr så är man utomlands då, jag har länge velat prova knutan.

Vr6Turbo
2011-06-22, 19:56
man kanske skulle komma ner å smiska lupon lite, nån från götet som ska ner så kanske vi kan slå följe från varberg

Sjove
2011-06-23, 01:26
Fan detta är ju precis det jag har snackat om..... Sugen som fan! Säger som J.L muta frugan he he.

ChristofferZetterman
2011-06-23, 18:11
man kanske skulle komma ner å smiska lupon lite, nån från götet som ska ner så kanske vi kan slå följe från varberg

Det är många från TPC som åker från Götet men flest åker ner dagen innan och hyr en 4 bäddars stuga för 800:- vill jag minnas. Grillar och snackar skit tillsammans och endel förbereder med däckbyte osv inför körningen. De som kommer dit dagen innan kan göra klart med besiktning och betalning av ev försäkring så kan man sovmorgon till förarmötet.

Detta är TPC:s bästa körning varje år enl många besökare medlemmar som ickemedlemmar. Solgaranti om man kan lita på varje år tidigare.
Det är mycket folk från rejsa, hondaklubben m fl som besöker denna varje år men även en och annan porsche och gammal caterham super 7. Så vill man köra med blandad kompott är detta en utmärkt träff.

Själv har man 60+ mil enkel resa men det gör man med ett leende på vägen dit och ännu större leende på väg hem. Dock missar jag detta årets körning pga familjeförhållanden. :(

Lilla_Vargen
2011-06-24, 20:12
Var nere förra året på tpc:s körning på Knutstorp och det var klockrent :-)
Det var ju den "kallaste" dagen oxå med ljumma 34 grader :-)
Shit va Lupo:n fick smisk och oj vad roligt det var...

Sjove
2011-06-26, 16:53
Ja då var jag och Dano anmälda ska bli riktigt roligt att prova knutan!!!!
NÄR SKA RESTEN AV GTI KLUBBEN ANMÄLA SIG!!! ELLER SKA VI VARA DOM ENDA REPRESENTANTERNA!!!
JOCKE VAR ÄR DU???????

ChristofferZetterman
2011-06-28, 22:09
Ja då var jag och Dano anmälda ska bli riktigt roligt att prova knutan!!!!
NÄR SKA RESTEN AV GTI KLUBBEN ANMÄLA SIG!!! ELLER SKA VI VARA DOM ENDA REPRESENTANTERNA!!!
JOCKE VAR ÄR DU???????

Hets hets hehe

Daniel_Borg
2011-06-29, 21:07
Här är en till som anmält sig, nästan så man längtar lite hehe

Lilla_Vargen
2011-06-29, 22:19
Ja då var jag och Dano anmälda ska bli riktigt roligt att prova knutan!!!!
NÄR SKA RESTEN AV GTI KLUBBEN ANMÄLA SIG!!! ELLER SKA VI VARA DOM ENDA REPRESENTANTERNA!!!
JOCKE VAR ÄR DU???????

Jocke, nu har du ju chans att testa 16V på Knutan med slicksen dina !!! Kör slut på dem o skaffa GATDÄCK ;-)
Skämt o sido, om du kan SKA du köra för du kommer Aldrig ångra dig :-)

ChristofferZetterman
2011-06-30, 20:36
Jocke, nu har du ju chans att testa 16V på Knutan med slicksen dina !!! Kör slut på dem o skaffa GATDÄCK ;-)
Skämt o sido, om du kan SKA du köra för du kommer Aldrig ångra dig :-)

Nänänä då köper man mer slicks ;-) Slicks is the shit

werre
2011-07-01, 01:50
så det gäller inte enbart volvo bilar utan vw bilar också? lagom sugen att testa corrado 1,8t motorn ;)

//richard

Jocke.A
2011-07-03, 00:21
Ser inte ut som det blir så många. Undrar om träffen blir av ändå om det bara är 10 st som förbetalt?
Jo jag är sugen att köra där igen det var ett par år sen man var där och lekte.
Väntar några dagar till och ser om det blir fler folk.

Vr6Turbo
2011-07-03, 10:08
väntar också lite till

hur många är minimum antalet för att det ska bli körning?

ChristofferZetterman
2011-07-04, 23:54
Det är alltid så att alla väntar på alla andra men det har varit under hela dagen mellan 80-100 ekipage som kört. Dock inte samtidigt förstås.

Det är öppet för ALLA

MVH Christoffer

ChristofferZetterman
2011-07-04, 23:58
På rejsa är det ett 40 tal som skrivit upp sig än så länge

Vr6Turbo
2011-07-05, 00:22
men bara 13st på huvudlistan? vilken lista är det som gäller igentligen?

ChristofferZetterman
2011-07-05, 00:52
men bara 13st på huvudlistan? vilken lista är det som gäller igentligen?

Det spelar ingen roll vart man skriver upp sig vare sig det är på rejsa eller på TPC iom att det är Maciej som håller i båda. Han hänger mycket på rejsa.nu men sköter bankörningarna ihop med andra på TPC.
MVH Christoffer