handdator

Visa fullständig version : Medlemsskap



J.SJOBECK
2011-06-13, 23:10
Hej på er!

Var för första gången på bugrun i år, superkul! det var definitivt inte den sista!
Körde bana på söndagen ( Den röda Passaten som lutade mer än en segelbåt i storm i kurvorna) och det var det roligaste jag gjort sen jag körde alfa på bana på 90-talet!
Nu kommer jag montera coilovers, fjäderbensstag, racebelägg och r-däck så kanske jag kan stessa den trevlige killen som körde om mig i en röd Lupo GTI:)
Nu till min fråga: Får man vara med i er trevliga klubb även om man kör gammal passat? Den har ju iallafall en GTI motor, 2,0 16V:)

Mvh Joakim Sjöbeck

Manny
2011-06-13, 23:14
Vwälkommen!

Givetvis får du vara med i VW GTI Klubben! Vi inriktar oss på alla som har eller är intresserad av vattenkylda VW, oavsett GTI eller inte, modell eller årgång!

På denna sidan står det hur du går tillväga för att bli medlem: http://www.gtiklubben.nu/index.php?section=aboutus


Hur blir du medlem?
Du blir medlem genom att betala in på postgiro enligt nedan. Ange ditt namn och din fullständiga adress! Texta gärna!!
Det går även bra att betala avgiften via internetbank. Vid internetbetalning från eget konto behöver ej referens anges. Vid betalning från annans konto måste namn och adress anges som referens.
Medlemsavgiften är 300:- per kalenderår. För nya medlemmar tillkommer en inträdesavgift på 100:-.
Som ny medlem räknas den som tidigare inte varit medlem i klubben eller den som inte förnyat sitt medlemsskap i tid och på så sätt ej längre är medlem.
Medlemsinbetalning som sker efter augusti månads utgång gäller för innevarande år och hela nästkommande år.
Normal leveranstid på välkomstpaket inkl. medlemskort är ca 4 veckor.
Postgiro 646 69 95-5

J.L
2011-06-13, 23:23
Välkommen hit!

Gör en tråd i projektforumet med lite bilder och planer när det
beger sig, alltid kul att följa transformationen ;-)

Då syns vi på banorna!