handdator

Visa fullständig version : Problem RCD510 !!!!!



993turbo
2011-04-30, 12:58
Hej har problem med min RCD 510 som ej tar i mot cd skivorna. har fått den instalerad igår och skulle mata in skivor i växlare . då står det bara please wait...... efter att man valt villket fack man ska mata in i.
finns det en uppdatering man kan göra på steeon eller är den helt förstörd???
allt annat fungerar på den.

Henrik.M
2011-05-01, 14:41
Mp3 eller vanliga skivor?

993turbo
2011-05-01, 22:10
Alla skivor , det går inte att mata in något!!, står bara please wait........

jimZon
2011-05-02, 12:26
Hej har problem med min RCD 510 som ej tar i mot cd skivorna. har fått den instalerad igår och skulle mata in skivor i växlare . då står det bara please wait...... efter att man valt villket fack man ska mata in i.
finns det en uppdatering man kan göra på steeon eller är den helt förstörd???
allt annat fungerar på den.

Ett långskott men har du deaktiverat "transportsäkringen" på den?

Testa genom att hålla in båda pilarna (bredvid till vänster där du stoppar in skivan) samtidigt som du pressar in "ton symbolen" till höger. Håll in i minst fem sekunder och efter ett tag ska det stå: “CDC transport protection activated” och under det så ska det finnas en "knapp" där du kan klicka "deactivate".

Wolverine
2011-05-03, 08:16
Ähem,
provade inte den personen eller företaget som installerade den, om den funkade ??
Om det nu var ett företag har du jo säkerligen garanti och då är det bara att reklamera.

LalleNadj
2011-05-16, 08:23
Hej, jag undrar om man kan köra spotify genom RCD510?

Bossni
2011-05-16, 22:06
Gick i min men du kan inte byta låt via den. Du får byta i telefonen isf.


Hej, jag undrar om man kan köra spotify genom RCD510?

SelmiR
2013-03-09, 15:44
Jag har också problem me min RCD 510 den fungerade utmärkt me Cd skivor tills idag , symbolen indikerar att de inte finns några Cd skivor men de finns 6 st och när jag försöker mata ut CDså står de please wait sen kommer det DEVICE ERROR.... försökte att starta om bilen o så men inget hjälper, och jag vet inte vilken säkring det är till radion hittar inte var det står , kan nån hjälpa mig?

canterbury
2013-03-13, 16:41
det problemet har jag med, varken dvd cd eller nåt fungerar, nu e jag mer spotify typen men det retar mig att det inte fungerar

SelmiR
2013-03-13, 21:21
det problemet har jag med, varken dvd cd eller nåt fungerar, nu e jag mer spotify typen men det retar mig att det inte fungerar Ja det är rätt så störigt man vill att allt ska fungera men få bli att byta ut hela enheten :)

canterbury
2013-03-16, 00:15
de e ju inte direkt billigt... oem ligger på 5 siffrigt om det e nav o lullul helt ny...