handdator

Visa fullständig version : Trim Golf R



Rickipick
2011-04-09, 20:52
Nu när forumet äntligen blev lite kul så försvann tråden.

Sätter igång den med förhoppningen att alla sköter sig så att admin inte raderar denna.

Evil E
2011-04-09, 21:07
+1

också kraftigt intresserad av denna tråd, inte det lättaste att välja blan den uppsjö av olika trim som finns att tillstå när man inte är mekaniker / helt insatt, blir ofta så för mycket partiskt tjafs och för lite konkret information.

Nåja, nån gång skall man väl få trimma! :-D

silam
2011-04-09, 21:12
Man skulle ju uppskatta om trådarna låses när dem spårar ur istället för att tas bort, blir ju även en massa bra info som går åt skogen :-/
Samt att man då ser varför den låstes och vad som skall göras bättre.

/N

VWGolIV
2011-04-09, 21:22
Infon kan tas fram, inga problem.
Tråden låses pga att vissa inte sköter sig och de skyldiga har fått tillsägelse.

Skall se om nån moderator vill lägga in den info som tillför tråden något.

Peter-C
2011-04-09, 21:33
Tråden var intressant. Om en tråd spårar ur så är det väl rätt att den tas bort trots att viktig information går med den i "graven". Relevant information är ju blandad med mindre önskvärda yttringar. Det tar ju tid för någon att manuellt skilja på det. Finns den att titta på så blir säkert vissa inblandade upprörda. 3:e part kan ju inte avgöra om det är rätt eller fel som står skrivet.

/Peter

Henrik.M
2011-04-09, 21:41
Skall se om nån moderator vill lägga in den info som tillför tråden något.

Ska försöka fixa det under kvällen , måste gå igenom ALLT först.

Sen säger jag bara att spårar det ur igen då kommer jag PERSONLIGEN att se till att dessa diskussioner ej förekommer på detta forum så länge jag modererar.
Så länge diskussionerna är seriösa och i god ton har jag inget emot det , däremot när påhoppen och skitsnacket börjar gå mot personlig plan så är det då blir det som det blivit nu.

En uppmaning till er 98% som diskuterar seriöst i dessa trådar , se till att övriga 2% antingen rättar in sig i ledet eller låter bli att skriva , så slipper vi tjafs.
Att provocera mig och försöka få fram en diskussion som är helt irrelevant ang mitt sätt attt moderera är inte en bra grej att göra exempelvis.

Nu när jag har det sagt ska jag titta igenom vad som är relevant och vad som inte är det i 402m tråden och sparka upp den igen.

AeroPlus
2011-04-09, 22:10
Hej !

Ett stort annledning att trådet försvann är pga mig och Martin.
Tyvär så kan man vara med ett företag hur mycket som helst ,men trots att man blir behandlad dålig så kan man inte skriva sina åsikter då Henrik anser direkt som påhopp och liknande.
Jag har under min tid som bil intresserad i 12 år som skrivit på olika forum i flera år aldrig varit bannad eller fått varning,förutom på gtiklubben.
Och inte heller sett så många borttagna trådar någonsin än på dett forum,det är nästan lika mycket borttagna trådar som vanliga.
Så därmed skriver jag mitt sista inlägg här och lägger detta forum åt sidan.


Henrik: Är det verkligen seriöst att du avgör vad som är relevant ur den trådet,låt folk själva avgöra vad som är relevant.
Sjukt.

Ha det bra grabbar,

Mvh

Henrik.M
2011-04-09, 22:25
Henrik: Är det verkligen seriöst att du avgör vad som är relevant ur den trådet,låt folk själva avgöra vad som är relevant.
Sjukt.

Jo , eftersom jag får rapporter via mail att det finns saker i tråden som användarna VILL att jag ska titta på så funkar det & 98% har inga problem med det heller under dom 10 år jag modererat.
Har gått igenom 7 sidor inlägg under 45 minuter nu & släpper på tråden igen , se till att den sköts.

Finns här : http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?14211-402-meters-tider-Tider-Golf-R-DSG