handdator

Visa fullständig version : Ny på Gtiklubben!



Clintan_86
2011-02-17, 20:11
Hallå där ute alla Vw-fantaster :)
Läste att de va någon som inte gillade att nya medlemmar inte presenterar sig så får väl ta tag i de hela.
Jag heter Magnus, född 86 (räkna själva) och bor i Skövde, Västergötland.
Jobbar som elektriker sedan -06.
Åker för närvarande en Golf Gti Edition 30. Kulören är vit, DSG-låda, 5 dörrars, Soltacklucka, och lite annat lull lull :)
Lite planer finns ju natuligtvis då det är en bil med en grym potential men de vet ni väl säker redan ;)
Sitter ett Steg2 på just nu, inomkort blir de Steg3 :)


Tack för mig, Hej!

Edit: Felstavning :P

Cullberg
2011-02-17, 21:27
Välkommen, kul bil du har där! Har själv haft funderingar på en liknande. Vad har du för planer med den?

Clintan_86
2011-02-17, 21:45
Tack ska du ha Cullberg! Kan inte göra annat än att rekommendera dig en. Finns ju dock inte många av dem, oftast säljs dem fort när dem väl kommer ut på annons så du får va kvick ;)
Tjaa, har som planer på att trycka på lite bättre collisar, Steg3 (IC och filter), sen funderar jag lite på RNS 510 eller liknande.. Får se vart allt landar :) Tips godtas gärna, inte för att de ska bli någon projekttråd men allt kul .

Cullberg
2011-02-17, 22:31
Ja, har själv en Golv IV 25 års jubi modell. Också svår att få tag på! Inte fel att ha något som inte alla andra har =)
RNS 510 är inte fel såklart.

Manny
2011-02-17, 23:55
Välkommen i gänget! Hoppas vi ses på någon banträff! =)

Särås
2011-02-18, 00:56
Kul att se Dig här Magnus! :)

Clintan_86
2011-02-18, 07:27
Ja, har själv en Golv IV 25 års jubi modell. Också svår att få tag på! Inte fel att ha något som inte alla andra har =)
RNS 510 är inte fel såklart.

Joo dem växer ju såklart inte på träd heller .. Visst är de så, man vill ju vara lite unik =)
Nää jag har sneglat en hel del på den, är de bara "plug in and play" eller behöver man programmera om?


Välkommen i gänget! Hoppas vi ses på någon banträff! =)