handdator

Visa fullständig version : Ny på Gtiklubben!



Clintan_86
2011-02-17, 20:11
Hallå där ute alla Vw-fantaster :)
Läste att de va någon som inte gillade att nya medlemmar inte presenterar sig så får väl ta tag i de hela.
Jag heter Magnus, född 86 (räkna själva) och bor i Skövde, Västergötland.
Jobbar som elektriker sedan -06.
Åker för närvarande en Golf Gti Edition 30. Kulören är vit, DSG-låda, 5 dörrars, Soltacklucka, och lite annat lull lull :)
Lite planer finns ju natuligtvis då det är en bil med en grym potential men de vet ni väl säker redan ;)
Sitter ett Steg2 på just nu, inomkort blir de Steg3 :)


Tack för mig, Hej!

Edit: Felstavning :P

Cullberg
2011-02-17, 21:27
Välkommen, kul bil du har där! Har själv haft funderingar på en liknande. Vad har du för planer med den?

Clintan_86
2011-02-17, 21:45
Tack ska du ha Cullberg! Kan inte göra annat än att rekommendera dig en. Finns ju dock inte många av dem, oftast säljs dem fort när dem väl kommer ut på annons så du får va kvick ;)
Tjaa, har som planer på att trycka på lite bättre collisar, Steg3 (IC och filter), sen funderar jag lite på RNS 510 eller liknande.. Får se vart allt landar :) Tips godtas gärna, inte för att de ska bli någon projekttråd men allt kul .

Cullberg
2011-02-17, 22:31
Ja, har själv en Golv IV 25 års jubi modell. Också svår att få tag på! Inte fel att ha något som inte alla andra har =)
RNS 510 är inte fel såklart.

Manny
2011-02-17, 23:55
Välkommen i gänget! Hoppas vi ses på någon banträff! =)

Särås
2011-02-18, 00:56
Kul att se Dig här Magnus! :)

Clintan_86
2011-02-18, 07:27
Ja, har själv en Golv IV 25 års jubi modell. Också svår att få tag på! Inte fel att ha något som inte alla andra har =)
RNS 510 är inte fel såklart.

Joo dem växer ju såklart inte på träd heller .. Visst är de så, man vill ju vara lite unik =)
Nää jag har sneglat en hel del på den, är de bara "plug in and play" eller behöver man programmera om?


Välkommen i gänget! Hoppas vi ses på någon banträff! =)

Tackar, jo de får vi väl hoppas på =) Vet inte hur mycket Gtiklubben arrangerar men en och annan träff ska väl inte vara omöjligt :) BR va jag uppe på med min förra Polo så nu när man är tillbaka i Vw får de bli en tur iår igen :)


Kul att se Dig här Magnus! :)

Tack Jimmy! Kul och se dig här också. Hoppas allt är bra =)

Cullberg
2011-02-18, 09:47
Vad har du för enhet idag? gtiklubben ordnar banträffar hela året, kolla gärna i kalendern så ser du lite närmare!

anri52
2011-02-18, 19:12
Välkommen Clintan!!

Härlig bil du har, grym potential i den maskinen.

Raz
2011-02-18, 21:35
Välkommen hit!

Peter-C
2011-02-18, 21:41
Golf Gti Edition 30 Det är bara att gratulera till det kloka bilvalet! Potentialen är ju väl beryktad.
/Peter

Clintan_86
2011-02-19, 11:45
Vad har du för enhet idag? gtiklubben ordnar banträffar hela året, kolla gärna i kalendern så ser du lite närmare!

Sitter Vw:s orginal stereo, och min bil är uttagen såpass tidigt så den har ingen mp3 utan mp3 kom som orginal på lite senare Ed.30 :P Är ju Mp3 och ett aux-uttag sin man saknar lite granna men vi får väl se om jag finner något =) Okay, kanon de tackar jag så mycket för. Har aldrig kört bana så de kan ju vara kul och testa!


Välkommen Clintan!!

Härlig bil du har, grym potential i den maskinen.

Tack ska du ha Anri :) Jo det vet du om någon att det är! Hur går det med din bil?


Välkommen hit!

Tack så mycket Raz :)


Golf Gti Edition 30 Det är bara att gratulera till det kloka bilvalet! Potentialen är ju väl beryktad.
/Peter

Hehe visst är det så, inte för att jag ägt många bilar (Polo -03, Honda Ctr -05) men den är den absolut bästa av dem jag ägt :)
Inte många som är reggade här på Gtiklubben som har Ed.30 dock ..

anri52
2011-02-20, 14:03
Tack ska du ha Anri :) Jo det vet du om någon att det är! Hur går det med din bil?



Det går bara bra,har bytt IC för ett tag sen helt själv,(inga problem alls om man inte har tummen mitt i handen he he)
Downpipen ska på snart(när jag får lust å ork) camfollowern har jag också bytt(för säkerhetens skull)
ska göra ett olje byte i april sen är det bara tuta å köra

Särås
2011-02-21, 23:41
Tack Jimmy! Kul och se dig här också. Hoppas allt är bra =)

Jo allt är bara, bra lite för mycket att göra bara men man ska inte klaga! :)