handdator

Visa fullständig version : Limmad framruta golf mk2 =(



Rs mannen
2010-11-19, 22:25
varför varför??
det har det väl aldrig varigt på mk2,orna? eller har rallye,n å g60 syncron det för att få lite hjälp med att styva upp karossen om det nu kan det ?
vart helt snopen när jag jag skulle ta bort den, tyckte den såg så lustigt ut med en liten kromad list runt rutan oxo, såg inte alls ut som det gör med gummi listen, sen vart jag bara irriterad, är ju hur mycket bök som hälst att få bort jämfört med att bara skära upp listen å plocka bort rutan. =( nä ja nu är den bort sågad å borta,,
nu blir det nog ny gummilist t nya rutan,

men som sagt varför ä den limmad, någon om vet, fick 91,orna det kanske?

Mackan73
2010-11-19, 22:51
G60´n hade limmad ruta för att styva upp karossen som jag fattat det.

Rs mannen
2010-11-20, 00:38
Ok. Aldrig hört det nämnas innan. Men intresant att veta varför å vilka som hade det.
För mycket info om vw bilarna man man aldrig få så tackar :)

GTI-nissen
2010-11-20, 20:50
Jag tänkte faktiskt sätta i en limmad ruta när jag ändå ska byta. Just för att styva upp karossen något...

Rs mannen
2010-11-21, 15:35
gör det värkligen mycket? någon som vet någon % hur mycket det gör..
borde ju vinnas annat man kan göra som ger mer tycker jag, så som fjäderbes stag under å över m,m

Sn00k
2010-11-21, 16:29
19E-G karossen fick detta.. denna använder främst G60 och 16V 89>
G60 syncro och rallye har en egen kaross som även den fick limmad ruta..
styvar upp en del, men man klarar sig utan.. =)

GTI-nissen
2010-11-22, 09:14
gör det värkligen mycket? någon som vet någon % hur mycket det gör..
borde ju vinnas annat man kan göra som ger mer tycker jag, så som fjäderbes stag under å över m,m

Men om man redan har allt det du säger plus en bur och ändå tycker att det vrider och knakar i karossen och om man hellre lägger pengar på sitt gamla åk än att köpa en ny bil, då gör det nytta! :-)

Raz
2010-11-22, 09:33
Men om man redan har allt det du säger plus en bur och ändå tycker att det vrider och knakar i karossen och om man hellre lägger pengar på sitt gamla åk än att köpa en ny bil, då gör det nytta! :-)

Härligt Nisse! Du är en förebild!

Rs mannen
2010-11-22, 10:10
Hehe sant sant :)
Din abt är ju lite redan en förebild. Det tråkiga är att min bli rätt lika din utan att det va meningen.
Köpte ju bilen vinröd å jag ä rätt svag för den färgen. Sen köpte jag klarglas å allt. Sen när jag började leta fälgar hittade jag din bil där på bild :) men men. Jäv**gt fin bil du har :)