handdator

Visa fullständig version : Vart handlar ni delar (typ i gbg?)



Premis
2010-09-28, 07:49
Tjena,

Vart brukar ni handla delar till era bilar (bor i gbg-trakten)? Brukar handla på VW i Kungälv men efter att fått felleveranser och begagnade delar tre gånger i rad så undrar jag om det finns någon bättre leverantör av VW-delar nånstans? Lite trött på att ta ledigt för att återlämna skrot hela tiden :).

Säg inte biltema tack, bra grejer ska det va ;)

Thanks

Faltdach
2010-09-28, 08:13
Handlar bara OEM utav Aref på VW i Sisjön.
Perfekt service, samt att han även är trevlig och intresserad att hjälpa oss med de ibland udda kraven;)

P-plats.se
2010-09-28, 18:19
Tjena,

Vart brukar ni handla delar till era bilar (bor i gbg-trakten)? Brukar handla på VW i Kungälv men efter att fått felleveranser och begagnade delar tre gånger i rad så undrar jag om det finns någon bättre leverantör av VW-delar nånstans? Lite trött på att ta ledigt för att återlämna skrot hela tiden :).

Säg inte biltema tack, bra grejer ska det va ;)

Thanks

Synd att du fått denna uppfattningen av Bilab för själv har jag mycket kontakt med dom och speciellt chefen för reservdelar, Jonas som är mycket bra att ha med att göra...
(Det finns dock folk som jag passar mig för där och det kanske är dom du har haft kontakt med!?)

Premis
2010-09-29, 17:46
Synd att du fått denna uppfattningen av Bilab för själv har jag mycket kontakt med dom och speciellt chefen för reservdelar, Jonas som är mycket bra att ha med att göra...
(Det finns dock folk som jag passar mig för där och det kanske är dom du har haft kontakt med!?)

Har också bra erfarenhet av dom generellt men jag vill säkra upp min möjligheter. Annars är dom allt goa gubbar där :).