handdator

Visa fullständig version : Volkswagen Performance Tour 2010



Nogge
2010-05-24, 19:44
Letar information om deras Performance Tour, som jag hoppas kommer ske även i år. Hittat en gammal hemsida från 2006, men dom datumena hjälper ju inte. "Årets" hemsida, vad jag kan gissa mej till iaf, står det bara "10 bilar 2410hk". Mycket mer info finns inte där. Sidan känns inte färdig på något sätt.. Någon här som vet deras schema om när och vart dom kommer hålla hus?

Andersson Racing
2010-05-24, 20:32
Letar information om deras Performance Tour, som jag hoppas kommer ske även i år. Hittat en gammal hemsida från 2006, men dom datumena hjälper ju inte. "Årets" hemsida, vad jag kan gissa mej till iaf, står det bara "10 bilar 2410hk". Mycket mer info finns inte där. Sidan känns inte färdig på något sätt.. Någon här som vet deras schema om när och vart dom kommer hålla hus?

Står i senaste VW-magasinet (tidningen), har slängt den som jag hade hemma men har ett ex på jobbet också, kan kolla upp imorgon, vilka städer är du intresserade utav?

mvh Per

Janne.M
2010-05-24, 20:33
Vid pressläggning så var Skellefteå längst norrut, så man får hoppas att dom tar sig upp till luleå som dom brukar göra i år igen.

Nogge
2010-05-24, 21:14
Står i senaste VW-magasinet (tidningen), har slängt den som jag hade hemma men har ett ex på jobbet också, kan kolla upp imorgon, vilka städer är du intresserade utav?

mvh Per

Det skulle vara Visby då isf, hoppas dom tittar förbi under sommaren när man är där. Tack på förhand.

Xplod
2010-05-24, 21:22
Enligt nya Volkswagen magasin så kommer dom till Visby 12-13/6.

Nogge
2010-05-24, 22:45
Enligt nya Volkswagen magasin så kommer dom till Visby 12-13/6.

NEJ!!! Säg att det inte är sant. Då har man jag inte hunnit hem än, kommer som tidigast hem den 14:e. Jaja så är det. Tack för infon.

Gti
2010-05-25, 19:08
Jag kollade med Volkswagens kundservice och de svarade att marknadsavdelningen jobbar med att publicera datum för Performance Tour. Färdigt schema skall enligt uppgift publiceras här:

http://personbilar.volkswagen.se/vwcms/master_public/virtualmaster/sv_se.html

Till Gävle kommer de 3-4 juni och då tänker jag dra en repa med en R! Vem vet, kanske blir det en dyr upplevelse...sist jag var på Performance Tour avgjorde det till R32:ans fördel då jag innan var mer inne på en GTI.