handdator

Visa fullständig version : Polo Cup Edition



PoloGTI
2007-07-01, 11:23
Undrar om någon vet om man kan köpa "Cup Edition" front i Sverige? Finns i Tyskland... Har alla internkoder...

Cullberg
2007-07-01, 18:45
hade gärna köpt skrämbräddarna också om det fanns =) ingen som vet?

Barbapappa
2007-07-01, 20:17
Undrar om någon vet om man kan köpa "Cup Edition" front i Sverige? Finns i Tyskland... Har alla internkoder...
Vad säger handlaren när du frågar honom om han kan beställa den då?

Jag har ju köpt lite lampor och grejer till Lupon som inte satt på svenska bilar, och dom fick han ju ringa till södertälje för att få beställa eller nåt, för han såg dom inte när har slog in nummret i datorn.

http://www.autodelar.net kanske kan vara nåt om din lokala handlare inte kan, dom har tydligen vags orginalsortiment numera.

Barbapappa
2007-07-01, 20:19
hade gärna köpt skrämbräddarna också om det fanns =) ingen som vet?
Hade inte du en 6N2, hur funkar det i så fall om grejerna är till en annan karossmodell? Eller det kanske är så man gör för att bli ensam om dom. ;-)

Cullberg
2007-07-02, 00:06
hmm missade kanske att det var till den nya modellen men nu fattar jag =) sorry men har för mig att det finns en 6n2 polo cup edition, men det är väl kanske inte vags sortiment!! men är åndå sugen på dom skärmbreddarna! vad är det för lampor du har köpt föresten barbapappa?

PoloGTI
2007-07-03, 16:08
Vad säger handlaren när du frågar honom om han kan beställa den då?

Jag har ju köpt lite lampor och grejer till Lupon som inte satt på svenska bilar, och dom fick han ju ringa till södertälje för att få beställa eller nåt, för han såg dom inte när har slog in nummret i datorn.

http://www.autodelar.net kanske kan vara nåt om din lokala handlare inte kan, dom har tydligen vags orginalsortiment numera.

Har provar internkoderna och tyvärr fanns dem inte hos www.autodelar.net... :(
Får jaga vidare...

Tack för tipset iaf!

Barbapappa
2007-07-03, 17:01
vad är det för lampor du har köpt föresten barbapappa?
Orginallampor, fast dom är lite tonade och så istället för att bara vara helt röda. ;-)

ThomasT
2007-07-03, 21:42
Undrar om någon vet om man kan köpa "Cup Edition" front i Sverige? Finns i Tyskland... Har alla internkoder...

Men du bor ju i Malmö... det är väl bara att åka ner till tyskland och handla?



.