handdator

Visa fullständig version : Stulen Golf G60 i LUND



golf666
2010-04-16, 22:30
Tänkte vi kunde hjälpas åt här på klubben, såg den på blocket:

http://www.blocket.se/malmo/Stulen_Golf_GTI_G_60_i_Lund_26906731.htm?ca=6&w=3

Håll ögonen öppna, om den inte redan skeppats utomlands :(

ovredsson84
2010-04-17, 00:02
Mycket tråkigt..

Hmm bara en fråga går sånt här på verkstads försäkring eller privat försäkring..

Tänkte mest om man lämnar in sin bil på verkstad så har dom väl ansvaret eller e jag helt ut och cyklar..??

Rs mannen
2010-04-17, 10:21
så länge värkstan har stängsel å låsta grindar, å den står inne på "gården" är det deras problem, vi hadde ett par snorungar som gick in på en inhägnad gård, hos saab här i stan där det ärven låg en plåtfirma som lagade krockade bilar, dom var inne å snodde bilsterios å slog sönder massa rutor, å det fick företagen stå för allihop, var bla min fars bil,

ovredsson84
2010-04-17, 12:13
MMM misstänkte detta.. Allt e tråkigt när folk rör en annans saker och så.. Ganska kränkande.... Hoppas det bästa för denna killen...

Putte_70
2010-04-19, 21:40
Tråkigt som f-n när sånt här händer såg det först idag. Ska hålla ögon och öron öppna.
Måste bara fråga med om nån kan svara på det. Är det något speciellt med den eftersom det skrivs i annonsen att det togs in två likadana?
Nåt med färgen eller utrustning?
Kanske ska tillägga anledningen till att jag frågar. Jag har polarens G60 i min verkstad för tillfället och den är i samma färg. Kanske är den andra av dom 2 då eller?