handdator

Visa fullständig version : Varning mk2



R.Grönberg
2007-06-26, 23:08
http://www.blocket.se/vi/12441709.htm?ca=21_s

Måste lägga ut en liten varning på denna bilen då jag tycker det är riktigt sunket när man ska hålla på om vad det är påkostad och att förra ägaren har bytt och allt vad det heter!

Jag har papper på 136 hästar på framhjulen på bilen,.
Resten vet jag inte vart han har hittat+ att han snackar väldigt mycket mer än vad som är gjort, Miltalet vet jag inte heller hur han har lyckats men hade gått 25 000 mil när jag sålde den, Inga bilstein dämpare som är ställbara,

Bara så ni vet, tråkigt om ngn ska kolla på den och han ljuger så

Lillen
2007-06-26, 23:45
Haha jasså den skall säljas nu igen =)
Men höll inte du på dona ganska mycket med den bilen??

R.Grönberg
2007-06-26, 23:49
Haha jasså den skall säljas nu igen =)
Men höll inte du på dona ganska mycket med den bilen??

Japp den är till salu nu igen,
Jo gjorde i ordning chassi och det, tröttnade när man fick ett bromspapper på 136 hästar på driven=) Vilken jag förklarat för han som har den nu när han ringt till mig och pratat massa om bilen, ngn dag senare ringde en som skulle ha motorn och han hade sagt till han att den var riktigt påkostad och den kostat mycket pengar, kammarna skulle kostar 7000 stycket, har kvitto på 4 för bägge och massa sådant. Synd han ljuger massa

Roffe
2007-06-26, 23:50
såg också den annonsen nyss blev rätt förvånad själv ;)

D_Stenlund
2007-06-26, 23:50
http://www.blocket.se/vi/12441709.htm?ca=21_s

Måste lägga ut en liten varning på denna bilen då jag tycker det är riktigt sunket när man ska hålla på om vad det är påkostad och att förra ägaren har bytt och allt vad det heter!

Jag har papper på 136 hästar på framhjulen på bilen,.
Resten vet jag inte vart han har hittat+ att han snackar väldigt mycket mer än vad som är gjort, Miltalet vet jag inte heller hur han har lyckats men hade gått 25 000 mil när jag sålde den, Inga bilstein dämpare som är ställbara,

Bara så ni vet, tråkigt om ngn ska kolla på den och han ljuger så

han kanske har bytt dämpare och hittade några mera hk under huven =) En sak fattar jag inte, tycker man ser samma bil om och om igen på annons, va gör folk igentligen.

Kul att de blev g60 robin, welcome to MY family =)

R.Grönberg
2007-06-26, 23:51
såg också den annonsen nyss blev rätt förvånad själv ;)

Köp den roffe, du har ju godis till din då;)

Lillen
2007-06-26, 23:52
Ahaa ok ja då suger det ju lite.

Men vadå 136 på driven är ju ok annars.
Men med kammar och Weber är det kanske lite lite!?
Borde ju gå att plåga ur ett par till små ponys med lite vilja och ett extraktor!?

R.Grönberg
2007-06-26, 23:52
han kanske har bytt dämpare och hittade några mera hk under huven =) En sak fattar jag inte, tycker man ser samma bil om och om igen på annons, va gör folk igentligen.

Kul att de blev g60 robin, welcome to MY family =)



hehe ja för han har mina gamla annonsbilder, Sådant stör mig med, särskilt när andra bilar står i bakgrunden, Ja man börjar ju undra, men får han det han har den ute på kan han ju inte annat än bli nöjd då han gav det hel.

Japp blev g60, nöjd som fan, lite bes tvåor att fixa bara men ska nog gå få ordning på den;)

Roffe
2007-06-26, 23:53
Köp den roffe, du har ju godis till din då;)

haha skulle va det va =) tja hela bilen är ju nedriven för grundkoll så varför inte. försöker fortfarande klura ut vad f-n det är som klickar i kylsystemet :S

R.Grönberg
2007-06-26, 23:53
Ahaa ok ja då suger det ju lite.

Men vadå 136 på driven är ju ok annars.
Men med kammar och Weber är det kanske lite lite!?
Borde ju gå att plåga ur ett par till små ponys med lite vilja och ett extraktor!?

Sitter extractor på, Kammarna är garanterat feljusterade som ett as, Sitter ställbara remhjul *2 på den och han som byggde den är inget höjdare på sådant, och förgasarna ger ju ingne vidare effekt ökning=(

Manny
2007-06-27, 00:12
men det verkar inte så dyrt trots allt, men jag har egentligen ingen aning

Henrik.M
2007-06-27, 00:22
Tror varningen gått fram.

Så tråden låses härmed.