handdator

Visa fullständig version : Incar filmer från Anderstorp och Kullen...



GTI G60
2009-09-23, 22:04
Har lite filmer från Anderstorp och Kinnekulle på min hemsida...
Så kan ni få er några goda skratt när ni ser hur illa bilen går och föraren rattar ;)

Bilen är en Vit Golf 88:a

mtm
2009-09-23, 22:31
Vad har du för "GPS"-liknande mojäng i rutan?

P-plats.se
2009-09-23, 22:36
Trevliga filmer...
Var själv på Anderstorp i måndags och det gick nog lite fortare då (Radical).

GTI G60
2009-09-24, 07:17
MTM: Det ÄR en GPS ;) Kollar topphastigheter med den för att se om olika modifikationer gör någon skillnad.

P-plats: Ja det vore ju illa om dom inte var snabbare, Vad hade du för varvtider då???

P-plats.se
2009-09-24, 09:11
P-plats: Ja det vore ju illa om dom inte var snabbare, Vad hade du för varvtider då???

Tyvärr inga tider tagna, hade varit kul för jag och chefen skulle ha gjort upp var det tänkt! ;-)
Trevliga filmer på din sida och kul att se att Golfen står sig relativt bra i jämförelse.
Var ju lite håriga bilar med i startfältet...

Joon
2009-09-24, 10:01
Trevliga filmer - kul att se!

mtm
2009-09-24, 11:14
Vad använder du för kamera och setup när du filmar?

Ang. GPS:en. Tänkte att det kanske var en sån TPMS (däckmonitor). :)

GTI G60
2009-09-24, 12:00
P-plats:
Ja den börjar bli rätt ok nu golfen, men det finns MYCKET kvar innan jag blir nöjd....
Ja det finns en del bilar som på Pappret är MYCKET snabbare, men det vill till att det håller oxå ;)
Kör stabila 2.02 tider, har inte granskat alla varv än så jag vet ej om jag förbättrat mitt personbästa på Anderstorp som är 2.01.80 men det innan byte av framdämpare.. Men tror inte jag var snabbare med dom tyvärr :(
MTM:
Det är en 2år gammal Sony med Band, heter 42 något...
Du ser bild på den på min hemsida, men tyvärr så ser man inte typbeteckningen...
Annars är det inget speciellt...
Har racechrono på mobilen, men har inte använt det på bana än tyvärr...