handdator

Visa fullständig version : Prova sportstolar?



Subzero
2009-09-10, 01:05
Jag är på jakt efter ett par sportstolar till min Corrado.. Finns ju mängder av billiga stolar, kanske inte dom lättaste, men iaf lättare än mina elstyrda recarostolar (till salu för övrigt)..
Jag har provat ett par stolar som en kompis sålde för längesedan, dom var grå/svarta, såg väl ut som dom billiga stolarna som säljs nu på diverse hemsidor..
Problemet var att arslet var lite större än stolen kunde svälja :)
Så, eftersom jag inte vill köpa två stolar å sen märka att ja inte får plats i dom så tänkte jag om det kanske är nån i närheten av trollhättan, vänersborg, uddevalla, lidköping, falköping o.s.v som har sportstolar som man kan testa?
Måste inte vara den billigare varianten, det funkar med 'riktiga' stolar, bara jag får prova dom å sen ta lite mått på den så jag har nåt att gå efter..
Så, nån som kan hjälpa mig?

mtm
2009-09-10, 01:37
Hör med realcar kanske? Vet inte hur deras södra butiker är men i den dom har i stockholm finns det möjlighet att provsitta.

P-plats.se
2009-09-10, 09:43
Kontakta Dalhems för ett besök där, rekomenderas.
Dom har ingen butik öppen för allmänheten längre men man brukar kunna boka tid för att kolla på produkterna.
(Själv har man tillbringat timmar där och provat stolar!?)

Subzero
2009-09-10, 19:29
Dalhems.. 22 mil enkel väg dit :)
Får kolla om det kanske finns nån butik i närheten, men kommer inte på nån där dom kan ha stolar..