handdator

Visa fullständig version : Scirocco -82 7000mil, värd pengar?



Voyce
2009-08-22, 11:19
En kompis har fått tillfälle att förvärva en Scirocco -82 med endast 7000mil på mätaren och en ägare sen ny. Den har stått mycket genom åren så den behöver nytt avgassystem men ska i övrigt vara i "nyskick".
Han ska få ge 15000:- för bilen och jag har sagt till honom att åka och köpa den direkt. Visst måste den vara värd de pengarna?
Om några här bekräftar det också så kanske vi kan övertala honom att köpa den :)

Andersson Racing
2009-08-22, 11:47
En kompis har fått tillfälle att förvärva en Scirocco -82 med endast 7000mil på mätaren och en ägare sen ny. Den har stått mycket genom åren så den behöver nytt avgassystem men ska i övrigt vara i "nyskick".
Han ska få ge 15000:- för bilen och jag har sagt till honom att åka och köpa den direkt. Visst måste den vara värd de pengarna?
Om några här bekräftar det också så kanske vi kan övertala honom att köpa den :)

Klockrent, köp!


Annars gör jag det;)

/ Per

Falcor
2009-08-22, 12:31
Tjööp!

pekka kiiskilä
2009-08-22, 13:07
Den är värd pengarna så köp och se till att inte förstöra bilen utan han ska behålla alla orginaldelar.

P-plats.se
2009-08-22, 13:14
Självklart är den värd pengarna förutsatt att den är så fin som du skriver.
Förutsätter även att det är orginallack m.m.!?
Du kan jämföra med att jag fick ett bud på som ligger mer än 10´ högre för min Golf I:a i motsvarande skick...



Den är värd pengarna så köp och se till att inte förstöra bilen utan han ska behålla alla orginaldelar.

...finns det något alternativ??? ;-)

Voyce
2009-08-22, 14:08
Jo, det blev köp! Ska åka och titta på(och prova) den om en stund!
Allt ska vara original, även lack. Det är en gti...så det var en bonus! Ska se om jag kan ta några bilder på bilen och skicka upp!
Är just nu riktigt avundsjuk!